Saturday, September 4, 2010

Jam teruk

Salam...

5 hari lg nak raya....sana sini jam...adik aku cakap on d way dia balik dari Wangsa Maju, MRR2 sesak teruk....kereta semua x gerak2...Federal Heway pun jam teruk.....Azira yang nak beli kasut untuk anak dia Zara pun terperangkap dalam traffic jam....Kawan aku si Fa'e pun telah dengan jayanya mendera bfnya dengan bersesak2 di jalan TAR...hahaha( gurau je Fa'e)..

Aku? Dgn kesihatan yang tidak mengizinkan, ( hikmah tuh ) , aku decided tak mahu keluar ke mana2...Rehat je kat umah...layan FB lagi best...hari ni aku baru ternampak msg FB dari kawan UIA....so glad to read that message from her...will try to get more information from her...

Malam ni kena tido awal sebab nak kena bangun kol 4 pagi...nak amik cousin kat UIA, and then hantar ke LCCT untuk dia balik Kelantan...skali harung fetch adik aku skali...takut gak nak drive pagi2 buta tapi InsyaAllah, okay...

No comments:

Post a Comment