Saturday, September 4, 2010

Baru nak mula.....

Salam.....


Hari ni x tau la nape tetiba rasa nak buat blog pasal hidup aku....Maybe after reading one of the blog - Mummy's Irfan's blog, aku rasa mcm nak jugak tulis blog ni...bila tengokkan kenangan dia diterjermahkan into blog, aku rasa teruja...she's very pleasant to look at , living in a very loving family, and banyak info kat blog dia yg boleh memberi pedoman hidup pada orang lain. Satu benda yang sama antara aku dia adalah kami ex-UIA....So, aku terpanggil....nak jugak jadik da'ie using my own way....at least aku leh share ape benda baru yang aku belajar setiap hari....


Moga moga aku dapat belajar memperbaiki diri melalui ape yg aku paparkan setiap hari...Diri ini masih banyak kekurangan..InsyaAllah, ape yg akan dikongsi, mampu memberi pengajaran kepada semua termasuk diri sendiri.....


Blog Cinta Khadeeja ni aku cipta utk meluahkan rasa cinta pada Ilahi, pada keluarga dan pada semua yg mengenali diri ini...Mengapa aku pilih Cinta Khadeeja sebagai nama blog aku? Khadeeja adalah nama sebenar yg sepatutnya diisi dalam IC aku tapi atas sebab tertentu, misi tersebut tidak berjaya...Jadi, aku nak abadikan nama tu dengan adanya blog ni..

No comments:

Post a Comment